Saturday, 31 December 2016

Tahun Baru, Azam Baru

Assalamualaikum...



Haii korang! Happy New Year semuanya 😙

Okayy. Post kalini simple-simple je sebab nak layan SRK pulak dalam Happy New Year movie. Tak habis lagi release tension pasal final paper organic chemistry yang barai tatau nak describe camna lagi dah 😡

Tahun baru, azam baru. Hmmm...macam cliche kan? Tapi, so what? Ada aku kisah? Hahahaaa... Okayy. Let's continue with my topic. Macam tahun yang sudah-sudah jugak, azam aku adalah untuk tambah berat badan. Kalau orang lain dalam usaha nak diet, tapi lain pulak dengan aku. Dalam usaha nak gemuk. Kuikuikui... Bukan banyak pun yang aku nak tambah. 2kg is already enough for me as tahun lepas aku dah berjaya tambah lebih kurang 2kg. Eh, whatt? 2kg in one year? OMG!!!

Hahahaa... weh, korang ingat senang ke untuk aku tambah berat badan? Tiap kali datang mood PMS tu, 2kg turun. Padan duk naik turun naik turun camtu je berat badan aku. Tapi, alhamdulillah. Apa-apa pun aku dah bersyukur sangat dengan berat badan aku sekarang 😀

Azam aku yang seterusnya...semoga aku berjaya kumpul duit biar berkepuk-kepuk dalam purse aku. Baru sedap sikit mata memandang. Hahahaa...

The last one is, semoga hidup sentiasa dalam keberkatan Allah SWT, dilimpahi rahmat-Nya, dikurniakan rezeki yang halal dan memperoleh kecemerlangan yang diidamkan. Aamiinn.

Apa korang punya azam pulak? Maii lah share dengan I 😁

Sekian.

Thanks!

2 comments:

ibu rasia said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada DATUK atas nomor yang DATUK
beri 4 angka [7222] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus DATUK.
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu DATUK. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan DATUK..
sekali lagi makasih banyak ya DATUK… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi DATUK BOWO,,di no (((085-342-064-735)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 770 JUTA , wassalam.


Kak Nab said...

Selamat tahun baru 2017 ;-)